Internetowe łowy po dywany

Każdy, kto widział film „Big Lebowski” wie, jak ważnym elementem wystroju pomieszczenia jest dywan. Zresztą wystarczy odwiedzić pomieszczenie, w którym dywanu brakuje. Wydaje się jakieś takie… niedokończone, prawda?

Magisterkę mam z malarstwa, ale doktorat z sklepów internetowych! Uwielbiam robić zakupy w internecie, porównując ofertę i jakość obsługi wielu sklepów oferujących podobny typ produktów, by znaleźć ten, którego stanę się stałą klientką. Moją najnowszą wkrętką są właśnie dywany! Możecie się śmiać, ale ostatnio zdarza mi się spędzać całe popołudnie przeglądając sklepy internetowe z dywanami. W ten sposób udało mi się już kupić dywany do salonu, sypialni i przedpokoju.

Który ze sklepów oferujących dywany, z których miałam okazji skorzystać najchętniej bym poleciła? Odpowiedź brzmi: superdywany.pl. Sama nazwa sklepu obiecuje sporo – co takiego „super” może być w dywanach? Mają zabrać nas w kosmos? Porażać prądem włamywaczy, którzy nieostrożnie na nie wejdą?

Aż takich bajerów nie ma, ale oferta sklepu naprawdę robi wrażenie! Właściwie można w nim bez trudu znaleźć każdy typ dywanów. Spędziłam sporo czasu przeglądając ich ofertę dywanów nowoczesnych, shaggy i tradycyjnych i po długich rozważaniach wybrałam sobie klasyczny dywan do sypialni, który wygląda naprawdę super! Z ciekawości zajrzałam również do działu z dywanami dziecięcymi i muszę przyznać, że są naprawdę fajne – szczególnie te z moimi ukochanymi Asterixem i Obelixem. Jestem prawie pewna, że gdy doczekam się dziecka, dywan dla niego kupię właśnie w superdywany.pl – sklep internetowy.

Obawiałam się trochę, że artykuł dużych rozmiarów taki jak dywan nie dotrze do mnie w dobrym stanie, ale nie było się czego bać! Dywan dotarł do mnie bowiem szybko, był bardzo dobrze zapakowany i jego stan był bez zarzutu.

Z dużym zainteresowaniem przeczytałam również zamieszczone na stronie sklepu poradniki dotyczące wyboru dywanów tradycyjnych i klasycznych. Muszę przyznać, że udało mi się z nich dowiedzieć nowych faktów na temat aranżacji wnętrz, a przecież wydaje mi się, że całkiem dobrze znam się na tej dziedzinie! Widać więc, że twórcy sklepu naprawdę znają się na swoim temacie.

Jednym słowem – polecam!

rugs-315872_960_720

Skomentuj

